Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

19.12.2019

Ozdoby choinkowe

Dzień dobry!
Tak jak obiecywałam ostatnio, w dzisiejszym poście pokażę Wam moje ozdoby choinkowe, pieczołowicie przygotowane do powieszenia w tym roku :). Niektórzy tworzą ozdoby przez cały rok, u mnie wygląda to nieco inaczej. Po wyjaśnienia zapraszam do reszty postu :).
Tada! Oto moja kolekcja ozdób świątecznych. Wszystko stworzone za pomocą Hama Beads midi (nikt nie powiedział, że w wolnym czasie tylko krzyżykuję ;).
Przez większą część roku brakowało mi białych koralików - zużyłam je do projektu, którego nie mogę pokazać, i jakoś tak zawsze było coś ważniejszego do zrobienia/kupienia, że koraliki schodziły na dalszy plan.

W końcu podczas naszej październikowej wycieczki do Bergen wskoczyliśmy na chwilę do Panduro, a tu bum - cała ściana koralików! Stwierdziliśmy, że możemy w sumie skorzystać z okazji i nakupiliśmy kilka kolorów (m.in. biały, czerwony i odcień pasujący do skóry, który możecie zobaczyć na kocie - okazał się być ciemniejszy niż myślałam).

Z jakiegoś powodu byliśmy przekonani, że w Norwegii koraliki są tańsze niż u nas - zapłaciliśmy ok. 37 koron norweskich (z 15 zł) za opakowanie tysiąca koralików. Dopiero po powrocie zorientowaliśmy się, ze za tą samą ilość na Allegro płaci się 7 zł i 30 zł za 3 tysiące koralików. Ups.

Przynajmniej udało mi się wykonać kilka ozdób (tj. zanim skończył mi się czarny).

Naprawdę "świąteczne" są tylko choinka i grzybek w czapce, ale nikt nie powiedział, że nasza choinka musi być typowo świąteczna. Rok temu obok zwykłych ozdób wisiały bombki z kotami i postacie z Bubble Bobble.

Lecąc od góry mamy: kurczaka  (The Legend of Zelda), skrzynię ze skarbami (The Legend of Zelda), duszka (Pac-man), choinkę (przerobiony grzybek z Mario), Billa Ciphera (Gravity Falls), grzybka w czapce (Znowu Mario).


Przeciwnika (Bubble Bobble), tarczę (the Legend of Zelda), wróżkę (The Legend of Zelda), kota (Stardew Valley) i klucz (The Legend of Zelda).
Tak w sumie wpadłam teraz na pomysł, by przeszukać grafiki ze Stardew (niedawno wyszła nowa aktualizacja) i poszukać czegoś, co będzie wyglądało ładnie na choince, a nie będzie wymagało ode mnie użycia czarnego koloru. Tymczasem trzymajcie się, życzę wszystkim obchodzącym wesołych świąt, a nieobchodzącym wypoczynku i miłego spędzania czasu z najbliższymi dla Was osobami :). A, no i wesołego nowego roku! 
Do zobaczenia w 2020 :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz