Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

30.01.2020

#1 UFOK-owy rok - Walczę bardzo dzielnie

Dzień dobry!
Dziś przychodzę do Was z moimi postępami w kończeniu UFOKa w ramach zabawy u krzyżykowego szaleństwa. Zapraszam do oglądania zdjęć :)!

Zanim jednak przejdziemy do porównania postępów, krótki przerywnik w formie mojego kota. Bardzo chciała pomóc. Niuch niuch.

A tutaj moje styczniowe wyniki :).


Dla porównania zdjęcie z poprzedniego postu.
Postanowiłam też sobie zaznaczać, ile dni w ciągu miesiąca poświęciłam na haftowanie. I wyszło mi na to, że udało mi się popracować nad nim tylko 4 dni w ciągu całego miesiąca. To w sumie wyjaśnia, dlaczego kiepsko mi tak z tym haftem idzie.
A drugiej strony jak sobie pomyślę, że w czasie, w którym nie haftowałam, zdążyłam pozaliczać prawie wszystkie przedmioty na studiach i czekam na odpowiedź wykładowcy na temat ostatnich dwóch prac zaliczeniowych, to jestem dumna z tego, że w tym nawale pracy udało mi się wyhaftować aż tyle.

Bo nie ma się co wykłócać, przybyło krzyżyków :).

Też sobie trochę poskakałam między stronami, bo te krzaczki, którymi do tej pory się zajmowałam, to straszna pikseloza jest. Brakowało mi trochę większych połaci koloru.
To tyle na dziś. Ja robię sobie tydzień przerwy, żeby przejść po raz drugi Breath of the Wild pisać dalej licencjat, bo terminy gonią. Trzymajcie się ciepło i do następnego :)!

komentarze

  1. Nawet małe postępy cieszą :) Powodzenia w pisaniu - wiem, że czasami ciężko się zmobilizować, ale im szybciej napiszesz, tym szybciej wrócisz do wyszywania

    OdpowiedzUsuń