Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

13.12.2018

Małe kroki małego człowieka w wielkim kosmosie (Kosmos #2)

Dzień dobry!
Czeka mnie dzisiaj kolokwium z archaizmów*, dlatego do pisania postu siadłam już w poniedziałek, chociaż powinnam czytać rzeczy na zajęcia. Z dobrych wiadomości: skończyłam (prawie) 1 stronę wzoru :D!

W międzyczasie wymieniłam też telefon i wow, widać różnicę w zdjęciach. Przy okazji przepraszam za niewyprasowany haft, ale nie mam zwyczajnie czasu grzać żelazka tylko po to, bo za trzy minuty po zrobieniu zdjęć wymiąć wszystko w diabły.

To jest właśnie pierwsza strona

A to ostatni fragment 1 i 3 strony, który wykańczam

Zaraz pewnie ktoś mnie przyjdzie kopnąć, że przecież wyszywanie kwadratami jest nieestetyczne, ale naprawdę: bez dzielenia haftu na kwadraty nijak bym sobie z nim nie poradziła. Przynajmniej krzyżyki stawiam już w tą samą stronę, co nie było dla mnie takie oczywiste na samym początku :D.
Z tego, co widzę, to grudzień minie mi pod znakiem tylko i wyłącznie haftowania kosmosu (hah, jakby cały listopad mi tak nie minął). Zmęczona już jestem tym haftem i wszystkimi jego błękitami, chętnie przerzuciłabym się na coś innego. Mam cały czas gile, czekające cierpliwie w szafce, które fajnie byłoby skończyć przed końcem zimy. Pod koniec grudnia będę miała sporo wolnego, może wtedy uporam się z tym potworkiem i zajmę się czym innym. Mam też zaległy inny prezent hafciarski, damn x.x. Tyle haftów, tak mało czasu.
Dzisiaj krótko, bo w sumie nie mam za bardzo nic więcej do powiedzenia. Trzymajcie się i do następnego!
(muszę powiększyć w ustawieniach opis obrazków. I w sumie pozmieniać ramki, bo już mnie drażni ich wygląd).

* HAED zorganizował kolejną przecenę, więc obiecałam sobie, że jeśli uda mi się zdać, kupię sobie kolejny wzór, który niedawno znalazłam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz