Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

10.02.2020

Bardzo dużo małych bobinków

Dzień dobry!
Tak jak wspominałam w ostatnim poście, zamawiałam ostatnio kilka rzeczy z Coricamo. Akurat tak się złożyło, że dzień po napisaniu posta wysyłka została wysłana, ale niestety dotarła od mnie dopiero po weekendzie.Bez zbędnego przedłużania zapraszam Was na kolejną serię zdjęć zakupowych :). Taka mała zmiana: od teraz opisy zdjęć będę wrzucać jako zwykły tekst, zamiast czystego opisu, bo czcionka w nich jest za mała na dłuższą metę.
Ach, te wspaniałe refleksy od folii. Musicie mi wybaczyć, ale zdjęcia były robione na szybko i przy kiepskim świetle, bo dostałam paczkę w trakcie pracy nad projektem zaliczeniowym. 

Coricamo miało wtedy jakąś ofertę specjalną, coś w stylu "złóż zamówienie za x złotych, a dostaniesz wzór na kartkę walentynkową". No, to oto ten wzór. Raczej nie będę go haftować, mam na razie inne plany do wykonania.
 A tutaj kanwy: biała 16ct, fioletowa Panama 20ct i 18 Zweigart koloru jasnego drewna/lnu? Ciężko powiedzieć. Biała na projekty różne, Zweeigart na kartki z zaproszeniami, a fioletowa na cudny wzór, który niedawno znalazłam na Etsy.
Zamówiłam sobie też kilka mulin na butelki, które pokazywałam Wam ostatnio. Szkoda tylko, że wzór z kwiatami znalazłam już po zamówieniu mulin, bo się teraz okazało, że z 30 potrzebnych kolorów mam 3. Ja i ta moja kiepska organizacja pracy.
A tutaj bobinki. Byłam niemile zaskoczona, gdy otworzyłam paczkę, bo na stronie sklepu rozmiarowo wyglądały mi na typowe bobinki, które Coricamo dołącza do swoich zestawów.
Na całe szczęście okazało się, że motki DMC bez problemów się na nich mieszczą, więc całe dzisiejsze popołudnie spędziłam na nawijaniu nowych (i starych, na które nie miałam wcześniej miejsca) mulin na mini-bobinki. Wyszły z nich małe grubaski <3.
Po zastanowieniu doszłam do wniosku, że takie małe bobinki będą nawet łatwiejsze w transporcie, więc będę mogła podczas podróży nad morze w ten weekend haftować w trasie. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :).

Post nietypowo w poniedziałek, bo po co macie czekać do czwartku, żeby pooglądać sobie bobinki i kanwy. Ja się na razie z Wami żegnam, mam nadzieję, że post się podobał i do następnego!

komentarze