Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

27.03.2020

Zasady literackie to piach, po którym depczę

Dzień dobry!
Wygląda na to, że jeszcze trochę postów podsumowujących zabawę się pojawi. Oby po świętach sprawa się uspokoiła. Chociaż patrząc na to, co się teraz wyprawia podejrzewam, że nie wyjdziemy z domu do maja. Ale skupmy się na pozytywnych aspektach kwarantanny - robótki! Zapraszam Was do oglądania zdjęć haftu :)! #robotkowezostanwdomu

 Tada! Spora różnica, prawda :D?
 Nie mogę się doczekać, aż wjadę tutaj z resztą konturów. 2 nitki dają radę, ale dalej nie próbowałam z 3. Pożyjemy, zobaczymy. Pozostaje ważniejsze pytanie: co ja będę haftować po tym wzorze? (dobra, to nie jest pytanie, już sobie znalazłam rzeczy do roboty)
 A to projekt tworzony w porywie serca po rozmowie z przyjaciółką. Narzekałam wtedy na tekst czytany na studia, który zabraniał recenzowania mszy, a ona wyskoczyła wtedy z tym hasłem.
Tak, my tak często. Zajęło mi cały wieczór, ale warto było :D. Myślę jeszcze nad dohaftowaniem różowej pary klapek.

Dziś bez rozpisywania się, bo muszę w końcu iść i napisać pracę zaliczeniową (i wysłać licencjat do promotora), a migam się od tego już któryś dzień. Trzymajcie się i do następnego :)!

komentarze

  1. Twój blog wywołał u mnie uśmiech! Zupełnie nie spodziewałam się takiej dosłowności, czyli haftów... Myślałam, że to jakaś metafora opowiadania, ale nie! Naprawdę ciekawe rzeczy tworzysz i jestem ciekawa dalszych efektów.
    Ściskam,
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń