Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

7.11.2018

Projekty listopadowe

Nawet nie zorientowałam się, że minęły już prawie dwa tygodnie od ostatniego wpisu. Studia pożerają większą część mojego tygodnia, a weekendy to słodkie lenistwo (albo niepowiedziana wizyta rodziny). ciągle jednak coś tam sobie w wolnym czasie haftuję.
Oto mała zapowiedź tego, nad czym najczęściej teraz pracuję. Haft ten będzie bohaterem pierwszego wpisu z serii Historia pewnego haftu, bo przygody, jakie z nim przeżyłam, zasługują na osobny post.

Korzystając z jakiejś promocji na Coricamo zamówiłam Gile. Zestaw normalnie kosztuje 97 złotych + przesyłka (czyli w całości jakieś 105 zł), ja zapłaciłam 97 (hihi). Ogółem -8% przeceny w tym sklepie można traktować po prostu jak okazje z darmową wysyłką. Wzór zawiera bardzo dużo backstitchu, którego jeszcze nie próbowałam (wstyd się trochę przyznać, bo już mam za sobą wzór, w którym backstitching był wymagany, a ja go po prostu ominęłam), a to właśnie on sprawił, że ten haft wpadł mi w oko. No cóż, lubię wyzwania i lubię się uczyć nowych rzeczy, więc będzie ciekawie. 
W przygotowaniu mam także nowe wzory do haftu, może te bardziej przypadną wam do gustu, niż kwiaty ;). Poniżej obrazek, na którym się wzoruję.
Dziękuję za przeczytanie i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz