Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24.10.2019

Po raz pierwszy dołączam do wyzwania

Dzień dobry!
Przychodzę do was dzisiaj z haftem stworzonym na wyzwanie do Uli o warzywach i owocach. Tym razem udało mi się ukończyć wszystko w terminie, dlatego bez zbędnego przedłużania zapraszam was do oglądania zdjęć :).

Tada! Oto moja dynia :). Wzór znalazłam na którejś z grup krzyżykowych na facebooku, w szafce znalazłam resztkę nieużytej kanwy (chyba 16? Zamawiałam ją dawno temu i za nic w świecie nie mogę sobie przypomnieć, jaka to była kanwa) i wzięłam się do pracy.

Haftowanie zajęło dwa dni. Wykorzystałam mulinę (a właściwie wełnianoakrylowe nici), która została mi po haftowaniu jeżyn. Teraz dynia jest milutka w dotyku i włochata <3.

Hah, szkoda tylko, że nie zauważyłam przed robieniem zdjęć, jak bardzo wymięte mam tło. Jeśli zastanawiacie się, co to za materiał i skąd nagle w moich zasobach znalazł się malutki tamborek, będziecie musieli poczekać na post dotyczący mojej podróży do Norwegii. :)
 Na dziś to tyle. W najbliższej przyszłości planuję post właśnie o Norwegii (oraz, oczywiście, malutki haul zakupowy). Już teraz wiem, że na pewno nie zdążę wyhaftować wieńca do końca października, więc tegoroczny stitchtober możemy uznać za zawalony. Oh well, co mogę poradzić. Ale mam już za to plany na serię ozdób bożonarodzeniowych w ramach rekompensaty! A na razie życzę wam dobrego dnia i do następnego :).


komentarze

  1. Sliczna dynia, takie maleństwo a trzeba się jednak nadziergać. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta dynia:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale super haft!
    Kurczę, aż mi się przypomniało, jak swego czasu się tym zajmowałam. I to na skalę obrazów :D Moje ostatnie dzieło, a mianowicie Marylin Monroe leży gdzieś w szufladzie niedokończone. Aż może skuszę się je dokończyć w te jesienne wieoczry w przerwie od pisania opowiadań :D
    Czy to haft krzyżykowy, dobrze widzę?

    Pozdrawiam ciepło
    [sekretny-klub]
    [grzeszne-sumienia]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i komentarz! Tak, to haft krzyżykowy :)

      Usuń